Contact met Pactus tijdens Coronaperiode

Gedurende de periode dat de overheid heeft geadviseerd sociaal contact te vermijden, volgen wij dit advies op. Dit betekent dus dat ons kantoor gesloten is en alle medewerkers vanuit huis werkzaam zijn.

Telefonisch is Pactus, afgezien van de laatste donderdag van de maand, ‘gewoon’ bereikbaar en kunt u dus contact hebben met uw casemanager. Het kan op drukke momenten zijn dat de telefoonlijn ‘overbezet’ is. In dat geval verzoeken wij u om later opnieuw te bellen of een mail te sturen. Ook kunt u een voicemail inspreken. Deze zal binnen twee werkdagen afgeluisterd worden en, indien nodig, nemen wij dan contact met u op.

Het inloopspreekuur op kantoor, afspraken, intakegesprek en jaargesprekken zullen allemaal tot nader orde worden uitgesteld (of middels videobellen uitgevoerd).

Voor het overige blijft alles ongewijzigd, waaronder het betalen van uw leefgeld en de overige nota’s.

We gaan ervan uit u met het bovenstaande voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pactus

Delen:
LinkedIn
Share

Ik zet de eerste stap

Aanmelden